Barion Pixel

Általános Szerződési Feltételek

Szolgáltatási szerződés általános szerződési feltételekkel egybefoglalt, egységes szerkezetben

– hatályos 2019. március 1. napjától –

– módosítva 2025. március 10. napján –

 
I. Az általános szerződési feltételek és a szerződés hatálya

1./ A jelen szerződés (a továbbiakban: szerződés) dr. Gőgh Barbara egyéni vállalkozó (a továbbiakban: Szolgáltató) és a szolgáltatást igénybe vevő természetes személy (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit foglalja egységes szerkezetbe.

2./ A jelen szerződés és az abban foglalt általános szerződési feltételek kiterjednek minden, Szolgáltató által nyújtott és Ügyfél által igénybe vehető szolgáltatásra, valamint a Szolgáltató által üzemeltetett (www.balancebybarbi.hu) honlapon, valamint közösségi média felületen (instagram.com/balancebybarbi) megjelenített, szolgáltatásnak minősülő tartalmakra.

3./ A jelen szerződés 2019. március 1. napjától visszavonásig érvényes. A jelen szerződés a 2025. március 10. napjával kiadott és módosított és kiegészített rendelkezésekkel egységes szerkezetbe foglalt, hatályos állapotot tartalmazza.

4./ Szolgáltató fenntartja a jogot jelen szerződés vonatkozó jogszabályok keretei között történő módosítására és kiegészítésére. A szerződés módosítását vagy kiegészítését követően annak tényéről Szolgáltató e-mail útján valamennyi Ügyfelet, akivel Szolgáltatónak aktív jogviszonya áll fenn tájékoztat azzal, hogy a már megkötött szerződések vonatkozásában a módosítások és kiegészítések csak Ügyfél kifejezett, erre vonatkozó írásbeli, e-mail útján közölt hozzájárulásával lépnek hatályba. Szolgáltató kötelezi magát, hogy az általa üzemeltetett (www.balancebybarbi.hu) honlapon minden esetben közzé,- és hozzáférhetővé teszi a jelen szerződés mindenkori hatályos és érvényes változatát.

5./ Szerződő felek egymás között az e-mail kommunikációt írásbelinek tekintik, amely során jogosultak a jelen szerződés tárgyának teljesítéséhez szükséges információkat egyeztetni.

 
II. A szerződés megkötése és az általános szerződési feltételek elfogadása, valamint a díjfizetés módja

1./ A jelen szerződés írásbeli szerződésnek minősül, és kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre az által, hogy Szolgáltató a szolgáltatás igénybevétele esetén e-mail útján is megküldi a jelen szerződést az Ügyfél részére, Ügyfél pedig annak teljes tartalmát akaratával megegyezőként, magára nézve kötelezőként ismeri el, azzal, hogy a szolgáltatás igénybevétele mellett dönt.

2./ Ügyfél azon döntését, miszerint a választott szolgáltatást igénybe veszi, írásbelinek elismert elektronikus válasz üzenetében (a továbbiakban: e-mail útján) Szolgáltatóval egyértelműen közli, továbbá befizeti a választott szolgáltatás díj teljes összegét Szolgáltató 4./ pontban megjelölt OTP Banknál vezetett 11702005-21456262 számú bankszámlaszámára történő banki átutalással. A jelen szerződés megkötésének napja az a nap, amellyel a szolgáltatási díj Szolgáltató bankszámlaszámára beérkezik. Amennyiben Ügyfél nem a pontos összeget fizeti meg Szolgáltató bankszámlaszámára, úgy a befizetett összeg visszafizetésre kerül részére, és az Ügyfél elveszíti foglalt helyét a Szolgáltatónál. A visszautalással járó tranzakciós díj megfizetése Ügyfelet terheli.

3./ Ügyfél a választott szolgáltatás díjának megfizetésével egyidejűleg, e-mail útján haladéktalanul, de legfeljebb 3 (három) naptári napon belül köteles megküldeni számlázási nevét és címét Szolgáltatónak, annak érdekében, hogy Szolgáltató elektronikus számlát állíthasson ki részére, mely számlát Szolgáltató a kapcsolattartás során használatos e-mail címre, elektronikus úton küld meg Ügyfél részére. Ügyfél tudomásul veszi Szolgáltató azon tájékoztatását, hogy amennyiben a számlázási adatait nem továbbítja a jelen pontban foglalt határidőn belül, úgy Szolgáltató jogosult a jelen szerződéstől elállni azzal, hogy a befizetett összeg visszafizetésre kerül Ügyfél részére és Ügyfél elveszíti foglalt helyét a Szolgáltatónál. A visszautalással járó tranzakciós díj megfizetése Ügyfelet terheli. Szolgáltató a választott szolgáltatás ellenértéken megfizetéséről a megfizetést követően – bankszámláján történő jóváírás – 8 napon belül számlát állít ki az ügyfél nevére. Amennyiben az ügyfél a megfizetéssel egyidejűleg vagy azt követően nem biztosítja a szolgáltató számára a számla kiállításához szükséges adatokat (név, lakcím) abban az esetben a szolgáltató a számla kiállítására meghatározott 8 napos határidő módosulthat, melyet a felek nem tekintik szerződésszegésnek.

4./ A Szolgáltató adatai:

Név: dr. Gőgh Barbara egyéni vállalkozó 
Nyilvántartási szám: 52083714
Adószám: 68673527-1-41
Statisztikai számjel: 68673527-8690-231-01
Székhely: 1023 Budapest, Veronika utca 2.
E-mail cím: barbara.tanacsadas@gmail.com
Számlavezető bank: OTP Bank Nyrt.
Számlaszám: 11702005-21456262
Honlap cím: www.balancebybarbi.hu

 
III. A szolgáltatások tartalma és a szolgáltatás díja

Szolgáltató az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:

1./Alap csomag”: 6 hetes, utánkövetéssel: 55.000,- Ft , azaz  ötvenötezer forint.

2./Komplex csomag”: 6 hetes, utánkövetéssel 75.000,- Ft, azaz hetvenötezer forint. 

3./Bélegészség csomag”: 12 hetes, utánkövetéssel 120.000,- Ft azaz egyszázhúszezer forint.

4./ A fenti 1./ 2./ és 3./ pontokban foglalt csomagok részletes és pontos leírása a www.balancebybarbi.hu weboldalon érhető el és ismerhető meg az ügyfél számára.

5./ A fenti 1./, 2./ és 3./ pontokban foglalt csomagok részletes kérdőívelemzést és 60 perces konzultációt foglalnak magukban, amely után Szolgáltató elkészíti a személyre szabott étrendi ajánlást. A csomagok tartalmaznak ezen kívül a megküldött dokumentumban vitamin- és étrendkiegészítő ajánlást, valamint a Szolgáltatótól független szakember (pl. nőgyógyász, endokrinológus) ajánlásokat. A dokumentum mellékletében Szolgáltató további hasznos információkat szolgáltat Ügyfélnek olyan témákról, mint például a stresszkezelés, alvásrendezés, a motiváció, az edzéseket érintő egyes kérdések (pl. személyi edző ajánlása), megbízható beszerzési forrásókról stb.

6./ Konzultáció: 60 (hatvan) perces telefonos, vagy Viber-es -megegyezés szerint esetleg videochat- konzultáció, amely során az időkeret erejéig Szolgáltató válaszokat ad Ügyfél egyéni kérdéseire, azonban a konzultáció nem helyettesíti a személyre szabott étrendírást. A 60 perces konzultáció ára: 25.000,- Ft azaz huszonötezer forint. 

7./ A csomagokon túlmenően az ügyfél a www.balancebybarbi.hu webshopjában megrendelhető termékek között böngészhet és választhatja ki a megrendeli kívánt terméket. Ügyfél a megrendelni kívánt termékek részletes jellemzőiről, áráról, illetve esetlegesen egyéb választható tulajdonságairól, a termék nevére történő kattintást követően tájékozódhat. 

8./ A csomagokon és a konzultáción kívül, a webshopban megtalálható termékek megrendelése során az ügyfél online fizetési felületen keresztül a megrendelni kívánt termékek – kizárólag online bankkártyás fizetés – árának megfizetésével válik jogosulttá a termékek birtokba vételéhez és használatához. Ügyfél az online bankkártyás fizetést követően automatikus számlát kap az általa megvásárolt termékről. A webshopban történő vásárlásról a szolgáltató minden esetben automatikus számlát küld az ügyfélnek, ez esetben a jelen szerződés II. fejezetében meghatározott számlázási módok nem alkalmazandóak.

 
IV. A rendelés menete és a szerződés teljesítése

1./ Az ügyfél, természetes vagy jogi személy (a szerződéses jogviszonyt megelőző időszakban a továbbiakban: Érdeklődő)  a www.balancebybarbi.hu weboldalon található „Kapcsolat” menüpontál lévő űrlap értelemszerű kitöltésével jelentkezhet a Szolgáltatónál az általa választott szolgáltatásra. 

2./ Szolgáltató – amennyiben leterheltsége engedi, hogy újabb potenciális Ügyféllel vegye fel a kapcsolatot – 3 (három) munkanapon belül válaszüzenetben levelet küld Érdeklődőnek.

Amennyiben Szolgáltató kapacitása telített vagy más okból az új Ügyfelet nem tudja fogadni, úgy válaszüzenetben jelzi az Érdeklődő számára. 

3./ Érdeklődő a Szolgáltató válaszüzenetét követően 3 (három) naptári napon belül jelezheti Szolgáltatónak, ha valamely szolgáltatást igénybe kívánja venni. Ha Érdeklődő 3 (három) naptári napon belül nem jelzi egyértelműen Szolgáltató felé valamely szolgáltatás igénybevételére irányuló szándékát (így nemleges vagy semleges választ ír, illetve egyáltalán nem ír válaszüzenetet), úgy a számára függőben fenntartott hely automatikusan megüresedik, és helyére új Érdeklődő léphet.

4./ Amennyiben Érdeklődő igényt tart a szolgáltatásra, de fizetési lehetőségei korlátozottak, úgy 2 (kettő) naptári napon belül válaszüzenetében jelezheti azt Szolgáltatónak. Ez esetben Szolgáltató kiadja ugyan az érdeklődő helyét másnak, azonban ha Érdeklődő 2 (kettő) héten belül újra jelentkezik a szolgáltatásért, Szolgáltató kötelezi magát arra, hogy őt előre veszi az esetlegesen fennálló várólistán. 

5./ Szolgáltató 3 (három) naptári napon belül válaszüzenetben megküldi a jelen szerződést Érdeklődő részére  megismerése céljából. 

6./ Ha Érdeklődő egyetért a jelen szerződésben foglaltakkal, illetve Szolgáltatóval egyeztette annak feltételeit, úgy 4 (négy) munkanapon belül a szolgáltatási díj megfizetésével erősítheti meg szerződéskötési szándékát. A szolgáltatási díj megfizetésének módját a II. fejezet 2./ és 3./ pontja tartalmazza. A szolgáltatási díj teljes összegének Szolgáltató számlájára való beérkezésétől –Érdeklődő szerződéses jogviszonyba lép Szolgáltatóval, így már Ügyfél pozícióba kerül és a szolgáltatási díj megfizetésével elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen szerződésben foglalt általános szerződési felételeket. 

7./ Ha a banki átutalás folyamatában technikai hiba lép fel, vagy az más oknál fogva meghiúsul és így a befizetett szolgáltatási díj megfizetése nem, vagy csak rész-összegben teljesül Szolgáltató bankszámláján, úgy Érdeklődő 1 (egy) munkanapon belül köteles a tranzakciót lebonyolító bank(ok)nál eljárni a hiba orvoslása végett. Ha a jelen pontban foglalt akadály határidőn belül nem hárul el és így a szolgáltatási díj megfizetése határidőn belül nem teljesül , úgy az Érdeklődő számára függőben fenntartott hely automatikusan megüresedik, és helyére új Érdeklődő léphet. 

Az esetlegesen teljesített szolgáltatási díjrészlet a szerződéskötés meghiúsulása esetén Érdeklődő részére visszautalásra kerül azzal, hogy a tranzakciós díj Érdeklődőt terheli.

8./ Ügyfél a választott szolgáltatás díjának megfizetésével egyidejűleg, e-mail útján haladéktalanul, de legfeljebb 3 (három) naptári napon belül köteles megküldeni számlázási nevét és címét Szolgáltatónak, annak érdekében, hogy Szolgáltató elektronikus számlát állíthasson ki részére, mely számlát Szolgáltató a kapcsolattartás során használatos e-mail címre, elektronikus úton küld meg Ügyfél részére. Ügyfél tudomásul veszi Szolgáltató azon tájékoztatását, hogy amennyiben a számlázási adatait nem továbbítja a jelen pontban foglalt határidőn belül, úgy Szolgáltató jogosult a szerződéstől elállni.

9./ A szolgáltatási díj Szolgáltató számlaszámára való beérkezését követően Szolgáltató 3 (három) munkanapon belül Ügyfél részére e-mail útján kérdőívet (a továbbiakban: kérdőív) küld, mellette 3 három hónapnál nem régebbi általános vérvételi leletet kér be. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy komplex csomag rendelése esetén egyéni esettől és mérlegeléstől függően egyéb adatokat, paramétereket kérjen be Ügyféltől. Szolgáltató emellett minden csomag esetében 4 (négy) napon keresztül vezetett részletes táplálkozási naplót kér az Ügyféltől, melyben ügyfél vezet minden olyan ételt/italt, melyet a vizsgált időszakban elfogyaszt. Ez utóbbiról részletes tájékoztatást Szolgáltató e-mail üzenetben küld Ügyfélnek.

10./ Ügyfél köteles a szolgáltatási díj megfizetését követő naptári naptól számított 3 (három) héten belül elküldeni a 9./ pontban foglalt dokumentumok mindegyikét annak érdekében, hogy Szolgáltató meg tudja kezdeni a munkát. Ügyfél ezen pontban foglalt kötelezettségének nem teljesítése azonnali hatályú felmondási oknak minősül és arra a VII. fejezet 10./ pont c) alpontjában foglalt rendelkezések irányadók.

11./ A 9./ pontban foglalt kitöltött kérdőív és megküldött dokumentumok összes elemének Szolgáltatóhoz való beérkezését követően Szolgáltató és Ügyfél konzultációs időpontot egyeztetnek (telefonos vagy online, videochat). A konzultációt követő munkanaptól számítva Szolgáltatónak 3 (három) hét áll rendelkezésére a szolgáltatáscsomagban foglaltaknak megfelelő egyedi ajánlás (a továbbiakban: ajánlás) elkészítésére, mellyel előzetes tájékoztatást követően,  legfeljebb 1 (egy) hetes póthatáridő tűzésével szerződésszerű késedelembe eshet. Szolgáltató előzetes teljesítésre jogosult, vagyis ha az ajánlás előbb készül el, akkor jogosult és köteles azt az Ügyfélnek a dokumentum elkészültét követően haladéktalanul megküldeni.

12./ Szerződő felek az ajánlás Ügyfél részére történő megküldést követő első hétfővel kezdődően számítják az utánkövetési időszakot. Az utánkövetési időszak során a Szolgáltató és az Ügyfél a megjelölt időszakon belül sűrűn (hetente minimum 1 (egy) alkalommal) e-mail útján tartják egymással a kapcsolatot, amely mindkét fél részéről kötelezettséget jelent: Ügyfélnek jelentési kötelezettsége van arra nézve, hogy hogyan alakul a testsúlya/formája/közérzete/állapota – annak tükrében, hogy mi miatt fordult a Szolgáltatóhoz. A jelentés centimétereket (felkar kerülete, mell alatti kerület, mellbőség, derékbőség, csípőbőség, combkerület), valamint testsúlykilogrammot mérve kötelező, melyeket Ügyfélnek a Szolgáltató által megküldött paraméterek szerint felosztott táblázatban szükséges vezetnie. Ügyfélnek fotografikus dokumentálási kötelezettsége is van, melyeket hetente köteles küldeni a Szolgáltatónak. Szolgáltató kötelezettsége az utánkövetési időszakban, hogy az Ügyfél által az ajánlással valamint az egészséges életmóddal kapcsolatban feltett kérdésekre maximum 3-4 munkanapon belül, legjobb tudása szerint válaszol. Szolgáltató Ügyfél által jelzett esetleges módosítási javaslatokat megfontolja, ha szükségét érzi, az ajánlás tartalmát módosíthatja.

13./ A webshopban fellelhető digitális termékek teljesítése (kézbesítése a vásárló e-mail címére) a fizetés után automatikusan megtörténik, a rendszer leterheltségétől függően maximum 15 percen belül. Amennyiben ezidőn túl nem érkezik meg a termék, szükséges felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal az info@balancebybarbi.hu email címen.

 
V. Felelősség

1./ Érdeklődő és Ügyfél kötelezi magát arra, hogy a jelen szerződés szerinti bármely szolgáltatás igénybevételét megelőzően e-mailben, de legkésőbb a Szolgáltató által kiküldött kérdőív megválaszolása során Szolgáltatót írásban és egyértelműen tájékoztatja minden nemű betegségéről, egészségügyi kockázatáról vagy bármely más, Érdeklődő vagy Ügyfél testi és lelki egészségét érintő vélt vagy valós diagnózisról, tényről vagy feltételezésről. A jelen pontban foglalt tájékoztatási kötelezettség Érdeklődőt és Ügyfelet a szerződés teljes folyamán terheli és azért kizárólag Érdeklődő és Ügyfél saját maga felelős. Szolgáltató nem vállal felelősséget Érdeklődő vagy Ügyfél semmilyen betegségének vagy más egészségügyi rendellenességének fennálltáért, kialakulásáért vagy kockázatáért, legyen az akár az Érdeklődő vagy Ügyfél által bejelentett vagy eltitkol, Érdeklődő vagy Ügyfél által tudott vagy számára is ismeretlen, tekintettel arra, hogy a gyógyítás, orvoslás bármely formája nem áll Szolgáltató hatáskörében, Szolgáltató gyógyításra, orvoslásra, betegségek vagy más egészségügyi rendellenességek felismerésére irányuló képesítéssel és végzettséggel nem rendelkezik.

2./ Szolgáltató az Érdeklődő vagy Ügyfél által előzetesen ismertetett, személyüket érintő ételintoleranciákat és ételérzékenységeket figyelembe veszi a szolgáltatásnyújtás során, azonban nem felelős azok akár pozitív, akár negatív irányú megváltozásáért. Szolgáltató nem felelős továbbá bármely, a szolgáltatásnyújtást megelőzően, annak során vagy azt követően a jövőben kialakult ételintolerancia és ételérzékenység kialakulásáért, felerősödéséért, illetve más irányú megváltozásáért.

3./ Szerződő felek rögzítik, hogy a szolgáltatás kizárólag tanácsadásnak minősül, amellyel Szolgáltató segíti Ügyfelét az Ügyfél egészségével kapcsolatos tájékozottabb döntések meghozatalában. Szolgáltató hatásköre nem terjed ki semmilyen egészségügyi probléma diagnosztizálására vagy kezelésére. Szolgáltató táplálkozási tanácsadó végzettséggel rendelkezik, mely végzettség alapján kizárólag tanácsok, javaslatok, útmutatás, információ és tippek közölhetők, a Szolgáltató legjobb tudása szerint. Ez semmiképpen sem helyettesíti az egészségügyi, orvosi tanácsadást. Szerződő felek rögzítik, továbbá a fentiek alapján Érdeklődő és Ügyfél tudomásul veszi, hogy Szolgáltató által a szolgáltatás keretében nyújtott információk nem orvosi tanácsok, és nem használhatók semmilyen egészségügyi állapot diagnosztizálására, kezelésére, gyógyítására vagy megelőzésére. A nyújtott szolgáltatást tilos szakképzett egészségügyi tanácsadás, diagnózis vagy kezelés helyettesítőjeként használni. Amennyiben Ügyfél bármilyen egészségügyi problémával küzd vagy annak kialakulására utaló jeleket tapasztal, ajánlott haladéktalanul felkeresnie orvosát, vagy egy egészségügyi szakembert. Szolgáltató nem felelős és nem tehető felelőssé az általa szolgáltatott információk értelmezéséért.

4./ Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben célja a testsúly csökkentése vagy növelése, úgy a súlyváltozás és a szemmel látható, testfelépítést érintő változás a szolgáltatás igénybevételének eredményeképp nem garantált, amennyiben a megvásárolt szolgáltatáscsomagban közölt ajánlásokat Ügyfél nem tartja be maradéktalanul. Az eredmények személyenként változhatnak, mert az étrendi ajánlás egyénre szabott. Szerződő felek rögzítik, hogy ahhoz, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás elérje célját, ahhoz az Ügyfél aktív közreműködése szükséges. Tekintettel arra, hogy Szolgáltatónak nincs lehetősége annak ellenőrzésére, hogy az Ügyfél betartja-e a Szolgáltató által meghatározott étrendi előírásokat és egyéb ajánlásokat, ezért a szolgáltatás eredménytelenségére való hivatkozással nincs lehetőség a szolgáltatás díjának visszaigénylésére, illetve visszafizetésére. Szolgáltató nem felelős és nem tehető felelőssé az általa szolgáltatott információk értelmezéséért.

5./ Ügyfél köteles a kiküldött kérdőívet legjobb tudása szerint kitölteni, ennek elmulasztásából adódó hiányosságokért, káreseményért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

 
VI. Kizáró okok

1./ A szolgáltatás igénybevételére irányuló jelentkezés elutasításának indokai (kizáró okok): 

a) hormonális betegség (kivéve:  Inzulinrezisztencia, PCO/PCOS,  pajzsmirigy alulműködés
..stb., egyeztetés szerint);
b) krónikus vesebetegség, májbetegség;
c) 1-es típusú cukorbetegség;
d) inzulinnal kezelt 2-es típusú cukorbetegség;
e) terhesség alatti időszak;
f) 18 éves kor alatti személy;
g) vegán étrend igénylése
h) egyéb, egyéni mérlegelés szerint el nem vállalt egészségügyi állapot.

2./  Amennyiben Ügyfélnek olyan egészségügyi állapota van, amelyre Szolgáltatótól étrendi ajánlást szeretne kérni, és állapotára orvos/ egyéb szakember különösebb diétát nem állapított meg, a Szolgáltató egyéni mérlegelése szerint elvállalhatja.

3./ Szerződő felek kizárják Szolgáltató felelősségét arra az esetre, ha Ügyfél bármely kizáró ok figyelmen kívül hagyásával rendeli meg a szolgáltatást. Amennyiben Ügyfél bármely jelen fejezetben foglalt kizáró ok figyelmen kívül hagyásával rendeli meg a szolgáltatást és ez a szolgáltatás teljesítése során Szolgáltató tudomására jut, Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a szerződést azonnali hatállyal felmondja és a szolgáltatás további teljesítését megtagadja. Szerződő felek a jelen pontban foglalt esetben a VII. fejezet 10/b. pontjában foglaltak szerint számolnak el egymással.

 
VII. A szerződés módosítása, megszüntetése és megszűnése

1./ Szerződő felek rögzítik, hogy a szolgáltatási díj megfizetését megelőzően és amennyiben Szolgáltató részéről sem történt még szolgáltatásnyújtás, bármely fél jogosult a jelen szerződéstől elállni. 

2./ Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármely szolgáltatás megrendelését indokolással vagy indokolás nélkül a szolgáltatásnyújtás megkezdését megelőzően visszautasítsa. Ez esetben szolgáltatási díjfizetés még nem történt, így pénzvisszafizetési kötelezettség terhe nélkül jogosult Szolgáltató a jelen szerződéstől elállni. Ezzel szemben az Érdeklődő panasszal, jogorvoslattal nem élhet.

3./ Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy Érdeklődő előzetesen elfogadott jelentkezést követően, a tanácsadás során a szolgáltatást indokolás nélkül megtagadja és a szolgáltatást egyoldalúan megszüntesse. Ilyen esetben a szolgáltatás díjának teljesítéssel arányos része visszafizetésre kerül Ügyfél részére. Ezzel szemben az Ügyfél panasszal, jogorvoslattal nem élhet.

4./ Szerződő felek közös megegyezéssel, az abban meghatározott feltételekkel jelen szerződésüket írásban bármikor megszüntethetik.

5./ Szerződő felek fenntartják a jogot, hogy a jelen szerződést – közös megegyezéssel – írásban (e-mail útján) kiegészítsék vagy a szerződést módosítsák. Szerződő felek a szerződés esetleges további részleteiről jogosultak és kötelesek e-mail útján egyeztetni. A szerződés további kiegészítése vagy a teljesítést terhesebbé tevő módosítása esetén Szerződő felek a szolgáltatási díjban újra megállapodnak. 

6./ Amennyiben Szerződő felek a jelen szerződést nem egészítik ki, illetve nem módosítják – közös megállapodás alapján további feladattal és további díjjal – úgy a jelen szerződés az abban rögzítettek kölcsönös teljesítésével megszűnik.

7./ Szerződő felek rögzítik, hogy amennyiben Ügyfél a megrendelt szolgáltatás csomag módosítására tart igényt, az a jelen szerződés módosításának minősül. A szolgáltatás csomag módosítására kizárólag magasabb szolgáltatási díjú szolgáltatás csomag megrendelésével van lehetőség és ez irányú igényét Ügyfél a kérdőív Szolgáltató részére történő visszaküldését követő konzultáció utáni 7 (hét) naptári napon belül köteles jelezni. A jelen pontban foglalt határidő eredménytelen elteltét követően Ügyfél nem élhet csomagmódosítási igényével. Szolgáltatás csomag módosítása esetén Ügyfél a már megfizetett és a módosított szolgáltatási csomag közötti díjkülönbözetet a jelen szerződés II. fejezetében foglalt módon és időben köteles megfizetni Szolgáltatónak.

8./ Szerződő felek a szolgáltatás jellegéből adódóan kizárják a szerződés egyoldalú, rendes felmondással való megszüntetésének lehetőségét. Ügyfél bármely szolgáltatás díjának pontos összegben történő kiegyenlítésével egyértelműen kifejezi szándékát az adott szolgáltatás igénybevételére és automatikusan elfogadja Szolgáltató jelen szerződéses feltételeit. Erre tekintettel Ügyfél a szolgáltatás díjának kiegyenlítését követően bármely indokkal vagy indokolás nélkül (pl. vélt vagy valós egészségügyi problémákra, családi okokra vagy egyéb külső körülményekre való hivatkozással) úgy dönt, hogy mégsem kívánja igénybe venni a szolgáltatást és ezzel felmondja a jelen szerződést, úgy a szolgáltatás jellegére tekintettel nincs lehetőség a szolgáltatás díjának visszaigénylésére, illetve visszafizetésére, ide nem értve az olyan azonnali hatályú felmondást, amely esetén Ügyfél hitelt érdemlően bizonyítja, hogy az a Szolgáltató súlyos szerződésszegésére vezethető vissza.

9./ Bármely Szerződő fél jogosult azonnali hatállyal felmondani a jelen szerződést a másik fél súlyos szerződésszegése esetén. Súlyos szerződésszegésnek minősül különösen, de nem kizárólagosan, ha Ügyfél nem fizeti meg határidőben a szolgáltatási díjat vagy annak egy részét; ha bármely szerződő fél vállalását nem teljesíti határidőben vagy más szerződésszegő magatartást tanúsít és azt felszólítás ellenére sem teljesíti, illetve szünteti meg; ha bármely fél a teljesítést jogellenesen megtagadja.

10./ Szolgáltató jogosult azonnali hatállyal felmondani a szerződést különösen, ha:

a) az Ügyfél nem fizeti meg határidőben a szolgáltatási díjat vagy annak részét. Ez esetben Szolgáltató a már megfizetett díjrészlet visszafizetésére nem köteles;

b) az Ügyfél bármely kizáró ok figyelmen kívül hagyásával rendeli meg a szolgáltatást és ez a szolgáltatás teljesítése során Szolgáltató tudomására jut, Szolgáltató jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani és a szolgáltatás további teljesítését megtagadni. Amennyiben a tudomásra jutásig az ajánlás még nem lett megküldve Ügyfél részére, a szolgáltatás díjának arányos része, de legfeljebb 50%-a visszafizetésére kerül Ügyfél részére. A visszautalással járó tranzakciós díj Ügyfelet terheli. Amennyiben az ajánlás már meg lett küldve Ügyfél részére, és ezt követően jut Szolgáltató tudomására a kizáró ok, Szolgáltatónak pénzvisszafizetési kötelezettsége nem áll fenn, Szolgáltató a teljes szolgáltatási díjra jogosult;

c) az Ügyfél a IV. fejezet 11./ pontban foglalt kötelezettségét határidőn belül nem teljesíti, nem teljesítése azonnali hatályú felmondási oknak minősül és Szolgáltató jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani, a pénzvisszafizetés terhe nélkül.

11./ Szerződő felek kölcsönösen írásbelinek és elfogadottnak tekintik, ha a szerződéstől való elállásra, annak módosítására, megszüntetésére vagy az azonnali hatályú felmondásra irányuló jognyilatkozatuk a másik fél részére a felek által jelen szerződésben kölcsönösen, írásbeli kommunikációs formaként elfogadott e-mail útján kerül megküldésre. Szolgáltató e-mail címének a jelen szerződésben rögzített e-mail cím minősül, míg Ügyfél részéről az Ügyfél által a szolgáltatás során kommunikációs formaként használt bármely e-mail címe elfogadottnak minősül.

12./ A szerződés bármely rendelkezésének érvénytelensége esetén az érvénytelenség jogkövetkezményeit csak e rendelkezésekre kell alkalmazni, az érvénytelenség a szerződés többi részét nem érinti. Az érvénytelen rész helyébe automatikusan a hatályos jogszabályi rendelkezések lépnek, feltéve, hogy a Szerződő felek a szerződést az érvénytelen rész nélkül is megkötötték volna.

13./ A webshopban vásárolt digitális termék árát fizetés után visszaigényelni, illetve a vásárlástól elállni nem lehetséges. 

 
VIII. Felhasználási feltételek, titoktartási kötelezettség, szerzői jogi védelem

1./ Szolgáltató által Ügyfél részére küldött kérdőív (a továbbiakban: kérdőív) valamint az Ügyfél számára elkészített étrendi ajánlás (a továbbiakban: ajánlás) és az ehhez tartozó csatolmányok, információk a Szolgáltató tulajdona, amelyek szerzői jogi védelem alatt állnak. Ezen szellemi termékek felhasználása minden esetben a szerző kizárólagos és írásos hozzájárulásával engedélyezett. A kérdőív, az ajánlás és az ehhez tartozó csatolmányok, információk fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett.

2./ Az 1./ pontban foglalt esetek kívül a kérdőív, az ajánlás és az ehhez tartozó csatolmányok, információk tartalmáról tilos bármilyen másolatot készíteni, bármilyen módon sokszorosítani, nyilvánosan bemutatni, részben vagy egészben közzétenni, illetve ezek tartalmát felhasználva saját hasonló (táplálkozással, fogyással, egészségmegőrzéssel kapcsolatos bármilyen jellegű) terméket, szolgáltatást létrehozni. 

3./ Ügyfél a jelen szerződés aláírásával titoktartási kötelezettséget vállal a jelen szerződésben foglalt szolgáltatás minden elemének tartalma vonatkozásában, harmadik személynek nem az ajánlást, a kérdőívet és az ehhez tartozó csatolmányokat, információkat, a konzultáción és tanácsadáson elhangzottakat harmadik félnek szóban vagy írásban, megtekintésre vagy másolásra nem adhatja ki, továbbá nem adhatja át, nem oszthatja meg, internetre nem töltheti fel, nem terjesztheti, nem értékesítheti azokat.

4./ Amennyiben Szolgáltató tudomást szerez szellemi terméke egészének vagy bármely részének illetéktelen felhasználásáról, bármely nemű megosztásáról, amely Ügyfél szerződésszegő magatartására vezethető vissza, úgy Ügyfelet jelen szerződés alapján a szellemi termék értékének, továbbá Szolgáltató kárának megtérítésére kötelezi akként, hogy a szellemi termék értékét és a szolgáltatás harmadik személy vagy nyilvánosság számára történő közzétételével okozott kár megtérítésének értékét kártérítés jogcímén érvényesíti Ügyféllel szemben. Szolgáltató a jelen pontban foglalt kártérítés összegét az okozott kárral arányosan, azonban legalább 500.000,- Ft-ban, azaz ötszázezer forintban állapítja meg, amely kártérítési kötelezettséget és annak mértékét Ügyfél a jelen szerződés megkötésével magára nézve kötelezőnek ismer el. A jelen pontban foglalt kártérítés teljesítése nem jelenti a szerzői jogi mű szerzői jogának megváltását vagy megvásárlását, így azzal egyidejűleg Szolgáltató jogosult Ügyfelet a további magáncélon kívüli felhasználástól, valamint harmadik személyeket a szerzői mű bármely célú és jellegű felhasználásától eltiltani. Szolgáltató emellett nem vállal felelősséget a szerzői műben (különösen az ajánlásban) szereplő adatok, illetve információk jogosulatlan célú felhasználásából eredő esetleges károkért és hátrányokért.

5./ Szerződő felek jelen szerződés keretében kölcsönösen kötelezettséget vállalnak arra, hogy titokban tartanak és bizalmasan kezelnek minden, a jelen szerződés végrehajtásával kapcsolatban keletkezett vagy tudomásukra jutó üzleti titkot, információt, dokumentumot és minden egyéb anyagot, továbbá azokat soha, semmilyen okból nem tárják fel vagy engedik meg a felfedésüket bármely harmadik fél számára, kivéve amennyiben erről Szerződő felek kölcsönös akaratnyilatkozatukat kifejező írásbeli megállapodásban rendelkeznek. Ezen túlmenően sem közölhetnek harmadik személlyel olyan adatot, amely a teljesítéssel összefüggésben jutott tudomásukra, és amelynek közlése Szerződő felek bármelyikére hátrányos következménnyel járna. Szerződő felek rögzítik, hogy amennyiben a jelen szerződés teljesítéséhez hozzátartozik valamely, jelen fejezetben foglalt titoktartási kötelezettséggel terhelt információ kiadása, Szerződő fél kizárólag a másik Szerződő fél által előzetesen, írásban kiadható információként közölt adatokat szolgáltathatja ki.

 
IX. Adatvédelem, adatkezelési nyilatkozat

1./ Ügyfél a jelen szerződés megkötésével hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató a jelen szerződés teljesítése során rögzített személyes adatait a szerződés teljesítése keretében kezelje, azokat szükség esetén adatfeldolgozó szerződéses partnerei részére is hozzáférhetővé tegye. Ügyfél a jelen szerződés megkötésével tudomásul veszi és elfogadja, hogy a személyes adatai tárolásának időtartama a mindenkor irányadó jogszabályban meghatározott idő, ennek hiányában, illetve ennek megfelelően a szerződés megszűnését követő 5 év, ezt követően azok törlésre kerülnek.

2./ Szolgáltató bármely, Ügyféltől kapott személyes adatot, információt bizalmasan kezel, azt harmadik fél számára nem adja ki, Ügyfél kifejezett, jelen szerződésen kívül álló írásbeli hozzájárulása nélkül hirdetésre, reklámra, marketing célokra nem használja fel.

3./ Szolgáltató kizárólag Ügyfél erre irányuló, kifejezett hozzájárulásával jogosult felhasználni Ügyfélnek a szolgáltatásnyújtás során – az utánkövetési időszak alatt – készített és Szolgáltató részére továbbított fejlődéséről készült képeket, és hozzájárulása esetén is kizárólag az Ügyfél arcának, más kifejezett ismertető jegyeinek (pl. tetoválás, üzenet küldő neve, közösségi médiában használt felhasználónév stb.) kitakarásával úgy, hogy kiléte a személyére visszavezethető nem lehet.

4./ Szolgáltató tájékoztatja Ügyfelét, hogy szolgáltatási tevékenysége során Szolgáltató adatkezelőnek minősül, mely során Ügyfél hozzájárulásával kezelheti a szolgáltatást igénybe vevő érintett személy (Ügyfél) személyes és egészségügyi adatait az alábbi feltételekkel és célból:

a) kezelt adatok köre: név, lakcím, telefonszám, e-mail cím, szolgáltatás igénybevételéhez szükséges egyéb adat, amely, a szolgáltatás jellegéből adódóan, az érintett egészségének biztonsága és a kezelés biztonsága érdekében magában foglal egészségügyi adatokat is.

b) az adatkezelés célja: Az adatkezelés célja a szolgáltatásaink megfelelő kiválasztása, ajánlás nyújtása, az érintett kérdéseinek megválaszolása, kapcsolattartás.

c) az adatkezelés időtartama: a szolgáltatás nyújtásáig; jogszabály által meghatározott kötelező adatkezelés esetén a jogszabályban foglalt ideig; illetve az érintett hozzájárulásának visszavonásáig tart.

d) az adatkezelés jellege és célja: adatkezelő tevékenységével kapcsolatos szolgáltatásnyújtás megvalósítása, megfelelő étrendi ajánlás elkészítése az érintett Ügyfél részére.

e) az érintettek kategóriái: Szolgáltató Ügyfelei.

5./ A különleges (egészségügyi) adatok kezelésére vonatkozó speciális rendelkezések és tájékoztatás:

a) az Ügyfél, mint adatkezeléssel érintett személy, a személyes és különleges (egészségügyi) adatait kizárólag Szolgáltató részére a Szolgáltató által küldött kérdőív kitöltésével, az abban foglalt egészségügyi állapotra és testmértékekre irányadó kérdések megválaszolásával és a vonatkozó egészségügyi dokumentumok megküldésével (vérkép és más Szolgáltató által javasolt dokumentum) Szolgáltató, mint adatkezelő számára megismerhetővé teheti, adatkezelő tájékoztatása és szolgáltatás nyújtása céljával. A különleges (egészségügyi) adatok, dokumentációk felvétele, tárolása és kezelése érintett hozzájárulása alapján a szolgáltatás nyújtásának része. Érintett egészségügyi adatait, dokumentációját önkéntesen adja át. Szolgáltatót, mint adatkezelőt a személyes és különleges (egészségügyi) adatok vonatkozásában titoktartási kötelezettség terheli. Szolgáltató a kapott különleges (egészségügyi) adatokat saját rendszerében, zártan kezeli, azokat más adatfeldolgozónak, harmadik személynek saját szolgáltatása céljából nem adja ki, azokat kizárólag az érintett személy (Ügyfél) erre irányú kifejezett és egyértelmű, írásbeli kérése és egyértelmű hozzájárulása birtokában továbbítja. 

b) Szolgáltató az érintett (Ügyfél) hozzájárulását különleges (egészségügyi) adatai kezeléséhez minden esetben a kérdőív megküldésével egyidejűleg, a jelen fejezetben foglalt tájékoztatás megismerésére történő figyelemfelhívással kéri, amely hozzájárulás megadását Ügyfél az egészségügyi kérdőív kitöltésével és a szükséges egészségügyi adatokat tartalmazó dokumentumok megküldésével jelez Szolgáltató felé.

c) Ügyfél tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás nyújtása annak jellegéből adódóan kizárólag a kérdőíven és külön dokumentumokban meghatározott különleges (egészségügyi) adatainak ismeretében lehetséges, így amennyiben nem járul hozzá ezen adatok Adatkezelő részére való továbbításához és kezeléséhez, úgy a szolgáltatást nem tudja igénybe venni.

6./ Szolgáltató adatfeldolgozó partnerei:

a) Szolgáltató jogi kötelezettség teljesítése jogcímén kezeli az Ügyfél számlázási adatait és továbbítja azt harmadik személy adatfeldolgozó partnernek minősülő Billingo Zrt. számlázási szolgáltató részére. A kezelt és továbbított adatok köre: név, cím. Az adatkezelés időtartama: jogszabály által meghatározott kötelező adatkezelés esetén a jogszabályban foglalt ideig, ennek megfelelően – a számviteli törvény szerinti bizonylatmegőrzési kötelezettség ideje alapján – 8 év.

b.) Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

c.)  A Weboldal használata során megadott személyes adatokhoz a tárhelyszolgáltató, mint adatfeldolgozó jogosult hozzáférni.

  • Név: Websupport Magyarország Kft.
  • Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 97-99.
  • Weboldal: www.tarhelypark.hu
  • E-mail: info@tarhelypark.hu


7./
A Ügyfél, mint adatkezeléssel érintett személy jogosult tájékoztatást kapni, betekinteni, másolatot kapni az őt érintő személyes és különleges adatokról. Az érintett személy jogosult kérelmezni az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes és különleges adatokhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását; tiltakozhat az ilyen személyes és különleges adatok kezelése ellen, valamint élhet az adathordozhatóság jogával. Jogosult a hozzájárulása bármely időpontban történő visszavonásához, amely nem érinti a visszavonás előtt a hozzájárulás alapján végrehajtott adatkezelés jogszerűségét. Jogosult továbbá a felügyeleti hatósághoz (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) panaszt benyújtani. A felügyeleti hatóság elérhetőségei: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság; weboldal:
http://naih.hu; Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.; E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu; Telefonszám: +36 (1) 391-1400.

 
X. Záró rendelkezések

1./ A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre a mindenkor hatályos magyar jogszabályok az irányadók, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseire, valamint a fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezéseire.

2./ Szerződő felek a jelen szerződésből eredő esetleges jogvitáikat elsősorban békés úton, egyeztető tárgyalás keretében kívánják rendezni, melynek eredménytelensége esetén a jogvita rendezésére a Vállalkozó székhelye szerint illetékes bíróságot jelölik ki.

3./ Szerződő felek a jelen szerződést elolvasták, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, jóváhagyólag kötik meg.